Avokádó

2014.12.01.

2014. december 01. Lady.Vengeance

Az avokádónevelés nem túl izgalmas, de lehet, hogy csak mi csináljuk rosszul. Egyelőre nem történt semmi, kivéve egy nagyjából egy mm-es kis kinövést a magok alján, de szerzőtársam szerint azok már az elején is ott voltak, ami, visszanézve az előkészületek gondos képanyagát, igaznak tűnik. Az egyik nap ugyan örömmel felkiáltottam, hogy csíra ugyan nincs, de valami barnás váladékot mégiscsak kiválasztottak (már terveztem róla egy csodás képsorozatot, színdús leírással), aztán szerzőtársam rávilágított, hogy feltehetően csak hanyag voltam, roppant pazarlón bántam a drága avokádóhússal és nem tisztítottam le gondosan a magot, szóval csak egy kis maradék kezdett el rohadni.   

Így viszont igazán nem tudom, hogy miről fog szólni a blog. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://avokadotnevelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr986949621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása